bell-style visibel does not work
fj_br_@web.de
fj_br_@web.de
Thu Mar 27 19:59:00 GMT 2003
Hi folk,
I like to have the bell-style in the bash visible, but when I turn to visible there is no visible bell.
Any help?
Thank
Franz
______________________________________________________________________________
Den Komfort von WEB.DE FreeMail nutzen, aber die alten E-Mail-Adressen nicht
aufgeben? Kein Problem: http://freemail.web.de/features/?mc=021128
--
Unsubscribe info: http://cygwin.com/ml/#unsubscribe-simple
Bug reporting: http://cygwin.com/bugs.html
Documentation: http://cygwin.com/docs.html
FAQ: http://cygwin.com/faq/
More information about the Cygwin
mailing list