bell-style visibel does not work

fj_br_@web.de fj_br_@web.de
Thu Mar 27 19:59:00 GMT 2003


Hi folk,

I like to have the bell-style in the bash visible, but when I turn to visible there is no visible bell.

Any help?

Thank 

Franz
______________________________________________________________________________
Den Komfort von WEB.DE FreeMail nutzen, aber die alten E-Mail-Adressen nicht
aufgeben? Kein Problem: http://freemail.web.de/features/?mc=021128


--
Unsubscribe info:      http://cygwin.com/ml/#unsubscribe-simple
Bug reporting:         http://cygwin.com/bugs.html
Documentation:         http://cygwin.com/docs.html
FAQ:                   http://cygwin.com/faq/



More information about the Cygwin mailing list